Pozycjonowanie

pozycjonowanie organiczne

Pozycjonowanie organiczne - SEO (Search Engine Optimalization) ma za zadanie podnieść pozycję Państwa strony internetowej w wyszukiwarce Google po wpisaniu pożądanych fraz kluczowych. Jest to często długotrwały proces lecz przeprowadzony w odpowiedni sposób może znacznie poprawić wyniki sprzedaży produktów lub usługo oferowanych przez Państwa firmę.

W przeciwieństwie do konkurencji nie wiążemy Państwa długoterminową umową. W zasadzie nie zawieramy umowy w ogóle. Wyceniamy koszt pozycjonowania w zależności od poziomu konkurencyjności wybranych przez Państwa fraz kluczowych, otrzymujemy środki na rozpoczęcie pozycjonowania i po 4 tygodniach analizujemy wyniki jakie udało się nam osiągnąć. Jeśli zbyt wysoka konkurencyjność nie pozwoli przebić się na pierwszą stronę Google po pierwszym 4-tygodniowym okresie pozycjonowania, weryfikujemy wycenę i przesyłamy Państwu szczegółowy raport z wynikami naszych działań pozycjonerskich. Wtedy decydują Państwo czy kontynuować współpracę na nowych warunkach przez kolejne 4 tygodnie. Istnieje również możliwość zmiany fraz kluczowych (i wyceny) jeśli uzyskana przez nas pozycja będzie Państwa zadowalać. Oczywiście współpracę można zakończyć w każdej chwili bez ponoszenia żadnych konsekwencji.

Oferta


W skład naszej oferty pozycjonowania wchodzą:

  • Konsultacje i doradztwo w doborze fraz kluczowych (również analiza popularności poszczególnych fraz)
  • Wycena wykonania usługi na każdy 4-tygodniowy okres pozycjonowania
  • Optymalizacja kodu i treści strony pod kątem pozycjonowania
  • Uruchomienie narzędzi analitycznych strony internetowej
  • Pozycjonowanie organiczne strony internetowej na wybrane frazy kluczowe
  • Sporządzenie raportu z każdego 4-tygodniowego okresu pozycjonowania
  • Szczegółowa analiza wyników oraz przedstawienie wniosków wyciągniętych na jej podstawie

Analityka


Każda z pozycjonowanych przez nas domen zostaje podpięta pod narzędzia analityczne Google Analytics. Dzięki nim mamy pełny wgląd w przepływ użytkowników na Państwa stronie. Wiemy dokładnie ile osób odwiedziło Państwa witrynę w danym przedziale czasu, na jakie frazy kluczowe były najskuteczniejsze, które podstrony są najczęstszym źródłem porzuceń, etc. Mówiąc krótko, gromadzimy cały szereg informacji, które umożliwiają nam optymalizację strony by jak najskuteczniej pozyskać klienta poprzez wyszukiwarkę Google.

Regularnie przesyłane przez nas raporty jasno przedstawiają osiągnięte przez nas wyniki. Jest to dla nas doskonałą motywacją by świadczyć jak najwyższy poziom usług.

Raportowanie


Dla każdego 4-tygodniowego okresu pozycjonowania przygotowujemy dla Państwa strony indywidualny raport przepływu użytkowników. Raport przesyłany jest w pliku .PDF na podany adres e-mail. Oprócz suchych statystyk znajduje się w nim nasza analiza zgromadzonych danych wraz ze zmianami pozycji pozycjonowanych fraz kluczowych oraz rekomendacjami dla kolejnego 4-tygodniowego okresu pozycjonowania. Jest to przejrzyste zestawienie informacji mające na celu pomoc w podjęciu przez Państwa decyzji o kontynuowaniu lub zaniechaniu naszej dalszej współpracy.